torsdag den 9. april 2015

Happy thoughts

Jeg vil i denne omgang vise et kort lavet med Mama Elephant og Hero Arts stempler. Den lille bamse er malet med Distress tusserne.
Til ballonerne har jeg brugt et stempel malet i kanten med Distress tusser og så stemplet farven over på akvarelpapir. Ved hjælp af vand og pensel har jeg umiddelbart efter trukket farven ind mod midten af ballonen og derved fået et lille fint akvarel motiv. Jeg er gået væk fra at bruge vandpensel da det simpelhen har drillet for meget med vandmægden. Nu bruger jeg en almindelig fin pensel og en lille sprayflake med vand som jeg altid har med i scraptasken. Det er faktisk lige så nemt. Jeg kommer lidt perfect pearls i min sprayflaske så får mit akvarelarbejde et fint perlemorsskær.






God dag,

Susanne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar