onsdag den 18. juli 2012

Kort til min søster

Jeg har lavet en æske kort, som min søster skal have. Kortene er holdt i lilla og grønt. De er baseret på en rigtig yndig papirserie fra Maja design. Kortene er vidt forskellige, jeg synes at det sjove er at finde på noget nyt, ikke at reproducere. Æsken er fra nogle chokolader som Kim fik til jul. Men sådan en dejlig æske smider man jo ikke ud, den skal nok vise sig at kunne bruges til noget. Det kan den også, nu er den pyntet og der er plads til masser af kort og kuverter.



Kort med en doily lavet af forskelige stumper på Silhouetten, en blonde fra et gnubbeark fra cchobby, små hvide halvperler fra Picturing the world, det store "tillykke" stempel er fra Scrapper. Det hele på papir fra Majadesign.


Enkelt og fint, happy Birthday kort. Pyntet med en cupcake, klippet i hånden, pyntet med en sort tusch og lidt stickles. Stemplet er fra Hero arts. En lille stribe Majadesign papir ses nederst på kortet



Kort med fugl og bur. Fuglen er krympeplast med embossingpulver, sidende på et grønt fløjlsbånd fra cchobby. Papiret er hjemmelavet, det nederste stykke er almindeligt hvidt karton som er stemplet med et tekststempel fra Hero arts, papiret er flenset i kanterne og sværtet med distress ink (antique linen og vintage photo). Det grønne papir er lavet på irgrønt papir, stemplet og embosset med klart pulver. Stemplet er et baggrundsstempel fra picturing the world. Til sidst er det hele sværtet over med "peeled paint". Hjerterne og fugleburet kan jeg ikke huske hvor er fra, de lå bare i min dimsekasse og passede til projektet.




Flere kort, fra projektet, vil følge i nærmeste fremtid.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar